Miejsce na wakacje: Georgia - Wyspa Jekyll

Zdjęcie autorstwa moultriecreek via Flickr

W tym sezonie świątecznym, cofnij się w czasie i odwiedź Jekyll Island na wybrzeżu Georgii, aby zobaczyć spektakularny pokaz świateł bożonarodzeniowych. Jekyll jest tylko hop, skip i skok od miejsca, gdzie mieszkam na St. Simons Island i za każdym razem, gdy tam jadę, zastanawiam się, dlaczego nie jeżdżę tam częściej. Po przybyciu na Jekyll, naturalne piękno i romantyzm wyspy natychmiast rzuca urok na ciebie, jak jesteś wciągnięty w inny świat z wolniejszym tempie.

Kiedy większość ludzi myśli o wyspie Jekyll, myślą o niej jako o miejscu o ciepłej pogodzie, które można odwiedzić tylko wiosną i latem, ale to nie jest tak. W grudniu, można złapać temperatury w 60's w ciągu dnia i trochę chłodniej w nocy - marzenie golfisty.

Kiedy nasza córka była młodsza, spędzaliśmy jeden weekend każdego listopada na Jekyll w Jekyll Island Club* i podczas gdy mój mąż cieszył się swoim turniejem golfowym, my jeździliśmy na rowerach, chodziliśmy na plażę w poszukiwaniu delfinów, cieszyliśmy się okazjonalną przejażdżką konno i bryczką, a także przeglądaliśmy sklepy. Zawsze była ta specjalna wizyta w Christmas Shop kupić świąteczny ornament, aby zaznaczyć okazję naszej podróży i teraz każdego roku, kiedy dekorujemy nasze drzewo, wspominamy te wspomnienia.

Ulubionym miejscem dla wielu jest wizyta na Jekyll w czasie świąt na Christmas Tree Lighting Festival, kiedy wyspa przekształca się w Holiday Island. W tym roku, festiwal odbywa się 28 listopada w Jekyll Island Historic District, ale można iść w dowolnym momencie w ciągu miesiąca po tym, aby cieszyć się pięknymi światłami i ducha wakacji. Cofnij się w czasie i wybierz się na wycieczkę po domkach w National Historic Landmark District - od epoki wiktoriańskiej po epokę jazzu. Wyobraź sobie jak to musiało być, kiedy Vanderbiltowie i Rockefellerowie odwiedzali to miejsce ze swoimi rodzinami. Inni przemysłowcy, którzy byli częścią rozwoju Jekyll to George F. Baker, Marshall Field, J. P. Morgan, Joseph Pulitzer.

Jeśli szukasz czegoś specjalnego do zrobienia ze swoją rodziną, zabierz ich na nocleg w tym sezonie wakacyjnym do tego małego klejnotu na Złotych Wyspach i będzie to wspomnienie, które twoje dzieci będą pielęgnować zawsze.

Aby uzyskać więcej informacji na temat Jekyll Island, kliknij tutaj

Kliknij tutaj

, aby przeczytać o historii Jekyll Island Club, kiedy grupa przemysłowców uczynił go ich wyspa rekolekcje.

Uznany za jeden z 500 najlepszych kurortów na świecie przez Travel & Leisure.