5 Najczęstszych problemów z telefonami Xiaomi i jak je rozwiązać

Chińskie marki smartfonów stworzyły zamieszanie od momentu ich uruchomienia w Indiach, a hałas tylko rośnie głośniej z każdym uruchomieniem telefonu. Liderem w Xiaomi, który jest znany z tego, że ma talent do robienia tanich telefonów z funkcjami, które indyjscy klienci kochają.

Pomimo posiadania minimalistycznego portfolio, sprzedaje również jeden z najwyższych wolumenów dla każdego ze swoich modeli.

Redmi Note 3, na przykład, jest numerem jeden sprzedaży online smartfonów w Indiach z ponad 2.300.000 sztuk sprzedanych do września 2016 roku.

Telefon Xiaomi są znane z najlepszych cenowo smartfonów z genialnymi specyfikacjami, solidną budową i potężnym procesorem. Jednak telefon Xiaomi są podatne na problemy z obsługą z kilku klientów zgłaszających uszkodzenia i usterki w ciągu kilku miesięcy od zakupu.

Jeśli jesteś fanem Mi i niedawno kupiłeś telefon Xiaomi, możesz go chronić za pomocą dobrej przedłużonej gwarancji lub planu ochrony przed uszkodzeniami.

Wymieniamy niektóre z najczęstszych problemów tutaj z rozwiązaniami ...

1. Przegrzewanie

Natknęliśmy się na wiele Xiaomi użytkowników narzekających na ich telefon mówiąc, urządzenie nagrzewa się, gdy ładujesz go na długo, a w niektórych przypadkach, gdy używasz telefonu przez dłuższy czas.

Unikaj ładowania telefonu przez wiele godzin na odcinku, chyba że planujesz używać telefonu jak grzejnik podczas zimy.

Zatrzymaj opcję żywych tapet na urządzeniu, ponieważ zużywa nadmierną ilość baterii i utrzymuje procesor zajęty, co prowadzi do przegrzania. Trzymaj się trybu statycznego dla tapet i nie używaj telefonu, gdy jest ładowany.

Unikaj także grania w gry o wysokiej rozdzielczości lub korzystania z wielu aplikacji jednocześnie, ponieważ bardzo łatwo nagrzewa to urządzenie.

Jeśli spotkałeś się z tym problemem, spróbuj tych wskazówek w domu, zanim popędzisz do centrum serwisowego Xiaomi.

2. Słaba żywotność baterii

Telefony Xiaomi są popularne ze względu na funkcje, które oferują, bez wątpienia, ale są również równie popularne ze względu na złą żywotność baterii, zwłaszcza w przypadku Xioami Mi3, mimo że jest wyposażony w baterię o wysokiej pojemności 3050 mAH. Po tym wszystkim, to pochodzi z ekranem HD i procesor QUALCOMM snapdragon 801, więc jest zobowiązany do zużywają więcej baterii.

Co możesz zrobić, to wyłączyć tryb wibracji telefonu i zmniejszyć jasność ekranu.

Pamiętaj, że akumulatory litowo-jonowe generują ciepło, gdy są używane, więc unikaj grania w gry zbyt długo. Wyłącz też GPS i Mapy Google i włączaj je tylko wtedy, gdy musisz z nich skorzystać, ponieważ zużywają one wystarczająco dużo baterii.

Na koniec, nie zapomnij włączyć trybu oszczędzania baterii. Przejdź do menu ustawień > opcje zaawansowane > bateria > tryb oszczędzania baterii.

3. Problemy z łącznością Wi-Fi i Bluetooth

Zła łączność Wi-Fi wydaje się być głównym problemem dla większości użytkowników Xiaomi. Jeśli ty też jesteś jednym z nich, spróbuj połączyć się z wybraną siecią, zrestartuj urządzenie i spróbuj ponownie połączyć się z siecią.

Jeśli problem nadal występuje, zrestartuj router i ponownie połącz się z siecią. W przypadku problemu z Bluetooth, usuń wszystkie sparowane urządzenia z telefonu, a następnie spróbuj sparować z urządzeniem.

4. Wolna wydajność

Większość z nas spotkała się z tym problemem, zwłaszcza użytkownicy Androida. Kiedy Twój telefon zwalnia, po prostu włącz opcje deweloperskie.

Domyślnie, opcje te są ukryte, więc trzeba je ręcznie włączyć. Przejdź do Ustawienia> O telefonie i dotknij kilka razy na "Numer budynku", aż pokaże opcje. Gdy to zrobisz, zobaczysz opcje pod 'Ustawienia> Ustawienia dodatkowe.'

Stuknij w opcje i przewiń w dół, aby znaleźć "Skalę animacji okna," "Skalę animacji przejścia" i "Skalę czasu trwania animatora.

Wyłącz te opcje lub zmniejsz je do 0,5x, aby poprawić wydajność. To powinno pomóc w poprawie wydajności Twojego telefonu.

5. Słaba obsługa posprzedażowa

Xiaomi stopniowo się rozwija, ale nie ma jeszcze wystarczającej liczby centrów serwisowych Xiaomi w całych Indiach, w porównaniu do centrów serwisowych innych marek.

Próbowaliśmy surfować po doświadczeniach posprzedażowych Xiaomi online i w większości znaleźliśmy użytkowników narzekających na brak zbyt wielu centrów serwisowych w różnych miastach Indii.

Jeśli jesteś lojalnym fanem Androida i masz smartfon Xiaomi na swojej liście "Must Have", zalecamy kupno go z przedłużoną gwarancją.

OnsiteGo oferuje przedłużoną gwarancję na urządzenia z bezpłatną usługą pick and drop, która rozpoczyna się natychmiast po wygaśnięciu gwarancji Xiaomi. Ponadto wszystkie naprawy są wykonywane wyłącznie w centrach serwisowych Xiaomi, a plan zaczyna się już od 249 Rs.

Więc jeśli masz już plan rozszerzonej gwarancji, nie będziesz musiał się martwić o wydatki na naprawy po wygaśnięciu gwarancji Xiaomi.