Podstawowy element garderoby każdej kobiety.
Podstawowy element garderoby każdej kobiety.
Trendy / 13.10.2014r.
Mała czarna sukienka to ratunek dla każdej kobiety. Nadal nie jesteś pewna, czy potrzebujesz go w swojej szafie? Zmienimy twoje zdanie!
Historia tego słynnego modelu rozpoczęła się w 1926 roku za sprawą Coco Chanel. Wprowadziła modę na czerń, kolor wcześniej uważany za żałobny, a ozdoby na stroju zredukowała do minimum. Sukienka była łatwo dostępna dla każdej kobiety, i nie była droga, ale wyglądała bardzo elegancko.
W dzisiejszych czasach główny cel, dla którego ten strój został stworzony, nie zmienił się: nadal nosimy czarną sukienkę, gdy musimy wyglądać elegancko, stylowo i odpowiednio do sytuacji. Jednak materiały, style, kroje i warianty wykończenia sukienek nie przestrzegają już tak ścisłych kanonów jak na początku XX wieku. Jedynie kolor pozostał niezmieniony - doskonała, powściągliwa, elegancka czerń. O zaletach tego koloru można mówić bez końca: jest smukły, doskonale łączy się z wszystkimi innymi kolorami i odcieniami, można go nosić zarówno w dzień do pracy, jak i wieczorem na uroczystość.
Chyba najważniejszą zaletą czarnej sukienki, o której była mowa powyżej, jest jej uniwersalność. Dzięki różnym akcesoriom można stworzyć za każdym razem nowy, oryginalny obraz. W prawdziwej małej czarnej możesz iść i do biura, i na imprezę, i na randkę, co więcej, możesz to wszystko załatwić w jeden dzień - wystarczy zmienić buty, zmienić biżuterię i makijaż na bardziej wyrazisty.
Znajdź swoją małą czarną sukienkę tutaj: https://baon.ru/catalog/index/repositoryId/420/priceRange/100-30000/simpleColor/black/
Tagi: #co nosić #dresses #styl biznesowy #kolor NAPISZ KOMENTARZAby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Polityka w zakresie komentarzyRecenzje i pytania będą zamieszczane po sprawdzeniu przez moderatora. Publikacja może być opóźniona. Publikacja może się opóźnić ze względu na pewne uwagi, które muszą zostać sprawdzone i wyjaśnione. Moderator zastrzega sobie prawo do niepublikowania poniższych recenzji:
- te, które nie odpowiadają ocenie gwiazdkowej;
- które nie mają sensu, one-linery;
- uwłaczają godności sklepu internetowego, jego pracowników i klientów;
- Powtarzające się pytania i powielanie wcześniej zamieszczonych recenzji.